Anbefalte innlegg

På S4'en jeg hadde kunne jeg holde inne knappen til å resette kjørecomputeren med når jeg skrudde på tenninga, så skulle visst ECU'en resette seg. Da kom masse kryptiske tegn i displayet. Men på S6'en er det tydeligvis en annen prosedyre... Noen som vet hvordan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skru av batteripolen og la den være av i ca en halvtime. Eller slette feilkoder og resette med vag-com. F.eks!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Thøgersen

skru av batteripolen og la den være av i ca en halvtime. Eller slette feilkoder og resette med vag-com. F.eks!

Hm, en halvtime ja... Prøvde med 4-5 minutter i stad, var vel ikke lenge nok det da. Holder det å ta ut sikringene som sitter over ECU'en? Mye lettere enn å demontere gitteret og setene for å løsne en batteripol liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 92 S4 2.2t. Hvor lenge må jeg holde inne resett knappen? Får opp de kryptiske tegnene helt til jeg slipper resett knappen.

Er alle feilkoder da slettet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.