#1 Skrevet Mars 2, 2008 I går, bare få dager etter at jeg vi bestemte oss for å beholde A4'en i overskuelig framtid og dermed kanskje bruker litt penger på oppgraderinger etc., så hadde vi innbrudd og navi/radio forsvant. Så nå har jeg tenkt til ikke bare å skaffe en brukt RNS-E radio/navi, men også en alarm. Men hvilken alarm bør jeg gå for? Jeg regner med at Defa er noe av det bedre på markedet, men har noen erfaringer med de forskjellige versjonene, eventuelt andre merker? Ønsker jo helst at den spiller mest mulig på lag med bilens sentrallåsanlegg, fjernstyrte nøkler etc. og slipper en "fob" hengende på nøkkelknippet, og at den ikke går av i tide og utide, samtidig må den skremme bøller fra å bryte seg inn... Noen som har tips? Hvem er gode på montering i Oslo-området? Har for lenge siden brukt Autolyd i Oslo ved noen anledninger, men dette er nærmere 10 år siden - men de virket kompetente. ~Christopher 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 DEFA 800 serien er det som blir brukt til ettermontering på biler med åpner på nøkkel orginalt. Da blir alarm aktivert/deaktivert når du låser/låser opp bilen på vanlig måte. Å koble orginal alarm er vanskelig og dyrt i forhold har jeg fått beskjed om på audi forhandler. De brukte bare defa til ettermontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...