#1 Skrevet Mars 2, 2008 Heisann. Skulle så gjerne hatt skiltplate og klistremerke med klubb logoen, men hvem skal jeg ta kontakt med?? Om rette mann leser så sleng avgårde en PM: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 Henger meg på her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 Dere må høre med loklallagslederen deres. Han har nok klistermerker, men skiltplater er tomt fortiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 Heisann.Skulle så gjerne hatt skiltplate og klistremerke med klubb logoen, men hvem skal jeg ta kontakt med?? Om rette mann leser så sleng avgårde en PM: vinke : Ta kontakt med Henrik Kjelstadli du Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 Henger meg på her Send en pm til Bjørn Even Olsen du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2008 Lager liv i denne da eg er intressert å få skiltplater.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2008 Her i Sogn (eller omegn) er det dessverre ingen (som jeg har funnet) som har dette. Jeg hadde et prosjekt for noen måneder siden hvor jeg handlet inn en del plater og merker som jeg solgte videre til de som trengte i området, men utifra at dette var noe jeg måtte ta av egen lomme og tiden som ble brukt, frister det lite å gjentas. Dog burde det vel være mulig å få noen til å ta med fra Våler ? Såvidt jeg vet er det vel flere fra Gaupne som skal over ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2008 Her i Sogn (eller omegn) er det dessverre ingen (som jeg har funnet) som har dette.Jeg hadde et prosjekt for noen måneder siden hvor jeg handlet inn en del plater og merker som jeg solgte videre til de som trengte i området, men utifra at dette var noe jeg måtte ta av egen lomme og tiden som ble brukt, frister det lite å gjentas. Dog burde det vel være mulig å få noen til å ta med fra Våler ? Såvidt jeg vet er det vel flere fra Gaupne som skal over ? Ja får høyra med gjengen om nokon ikkje kan ta med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2008 Som regionsleder har i hvertfall jeg merker og plater. Har dette i Molde, kan evnt sende pr post, men da er det dyrerer i porto enn hva en plate koster. Ålesund lokallag har også dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...