Golf 3; FWD vs Syncro - forskjelder?

Anbefalte innlegg

Ja, vet at dette har vært diskutert før, men er mye "tror" og "hørt", og ikke noe harde fakta. Tro gjør en i kirka og hørselen min er ellers fin.

Om karrosseriene er like kunne tenkt meg å tatt inn en VR6 Syncro og tatt en "liten" make-over på GTi'n når den har passert 10-års regelen.

Har sett litt i "familiealbumet", og på mk3 - råkarrosseri står det oppført 2 typer; 2 dørs og 4 dørs. Ingen anmerkning om FWD / Syncro

Kikket på Passat 2003 modell f.eks, og der er det egne karrosseri på 4Motion.

Jeg tolker det ihvertfall sånn at mk3 karrosseriene da er like uavhengig hjul-drift.

Noen som har noe FAKTA rundt dette?

EDIT; Like ens på Golf 4, Golf 5, Bora..... forskjellige delenr på råkarrosseri på FWD og 4Motion/Syncro. På mk2 er det likt som på mk3; 2 typer karrosseri (2d/4d). På 2000 modell Sharan er det også bare 2 typer karrosseri; med eller uten takluke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tolker du feil, og bruker programmet feil. Forkjellig delenummer på karroseriene, fordi de er forskjellige. Golf syncro mk2/mk3 betegnes som GOSY i programmet og ikke bare GO som vanlig golf, imotsetning til mk4/mk5 hvor begge heter GOLF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjellen på mk2 er iallefall høyere gulv bak i bagasjen, og høyere kardangtunell.. samme blir vel på passat og golf 3 og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tolker du feil, og bruker programmet feil. Forkjellig delenummer på karroseriene, fordi de er forskjellige. Golf syncro mk2/mk3 betegnes som GOSY i programmet og ikke bare GO som vanlig golf, imotsetning til mk4/mk5 hvor begge heter GOLF

Aha. En liten glipp der gitt! He he he.

Ja ja, da kan planene om VR6 Syncro droppes, og heller satse på VR6 FWD da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.