#1 Skrevet Mars 2, 2008 Ja, vet at dette har vært diskutert før, men er mye "tror" og "hørt", og ikke noe harde fakta. Tro gjør en i kirka og hørselen min er ellers fin. Om karrosseriene er like kunne tenkt meg å tatt inn en VR6 Syncro og tatt en "liten" make-over på GTi'n når den har passert 10-års regelen. Har sett litt i "familiealbumet", og på mk3 - råkarrosseri står det oppført 2 typer; 2 dørs og 4 dørs. Ingen anmerkning om FWD / Syncro Kikket på Passat 2003 modell f.eks, og der er det egne karrosseri på 4Motion. Jeg tolker det ihvertfall sånn at mk3 karrosseriene da er like uavhengig hjul-drift. Noen som har noe FAKTA rundt dette? EDIT; Like ens på Golf 4, Golf 5, Bora..... forskjellige delenr på råkarrosseri på FWD og 4Motion/Syncro. På mk2 er det likt som på mk3; 2 typer karrosseri (2d/4d). På 2000 modell Sharan er det også bare 2 typer karrosseri; med eller uten takluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 Da tolker du feil, og bruker programmet feil. Forkjellig delenummer på karroseriene, fordi de er forskjellige. Golf syncro mk2/mk3 betegnes som GOSY i programmet og ikke bare GO som vanlig golf, imotsetning til mk4/mk5 hvor begge heter GOLF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 forskjellen på mk2 er iallefall høyere gulv bak i bagasjen, og høyere kardangtunell.. samme blir vel på passat og golf 3 og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 Da tolker du feil, og bruker programmet feil. Forkjellig delenummer på karroseriene, fordi de er forskjellige. Golf syncro mk2/mk3 betegnes som GOSY i programmet og ikke bare GO som vanlig golf, imotsetning til mk4/mk5 hvor begge heter GOLF Aha. En liten glipp der gitt! He he he. Ja ja, da kan planene om VR6 Syncro droppes, og heller satse på VR6 FWD da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...