#1 Skrevet Mars 2, 2008 Noen som veit noen som kan lakkere en bil? og hva det kommer til og ca. koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 Hør med trøndelag billakkering på sveberg,malvik.De har en av de beste lakkeringshallene i Norden.Usikker på pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 Hør med trøndelag billakkering på sveberg,malvik.De har en av de beste lakkeringshallene i Norden.Usikker på pris.. oki, skal prøve og ringe de i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 få høre på pris da , å gi tips her etterpå flere som har planer om lakkering av bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2008 få høre på pris da , å gi tips her etterpå flere som har planer om lakkering av bil. ok, har send mail på de så skal eg prøve og huske og si ifra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2008 Er svin dyr de på sveberg. Men vil ambefale elgeseter bilakkering;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2008 Noen som veit noen som kan lakkere en bil?og hva det kommer til og ca. koste? tror du ikke slipper under 25-30 laken,ifra scratch,men jeg har en kompis i trondheim som er jævlig flink,har lakkert en par biler der selv og er strålende fornøyd med resultatet,jeg kan høre med han,vet at han har lakkert en del vag før.jeg kan spørre hvis du vil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2008 få høre på pris da , å gi tips her etterpå flere som har planer om lakkering av bil. rundt 40lapper skulle de ha: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2008 ouch , Roars lakkverksted på industriveien skulle ha mellom 25-> for en s4 avant (spørs om enn skal spare opp til lakkboks selv ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2008 ouch , Roars lakkverksted på industriveien skulle ha mellom 25-> for en s4 avant (spørs om enn skal spare opp til lakkboks selv ) litt billigere det ja.. lurer på og stikke over til svenske grensa og lakkere, men veit ikkje heilt hva det koster der enda, har send mail på noen, så en får vel svar i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2008 Jeez folkens. Slikt arbeid gjør vel mange i bransjen uten kvittering... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2008 Jeez folkens.Slikt arbeid gjør vel mange i bransjen uten kvittering... ja, men det er bare og finne de som er probløemet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2008 hmmm... er ikke noe problem det,ta dere turen til orkdal så skal jeg fortelle dere hvor dere finner dem;) evt send meg en pm,msn sms eller noe i den duren så skal jeg gi dere noen tips til folk som kan ta dette på seg tenker jeg his det er av interesse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2008 ja, men det er bare og finne de som er probløemet:p Det er jo egentlig bare å spørre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 5, 2008 Det er jo egentlig bare å spørre... har en dær eg bor kansje nå, og ein oppi trheim. så da får vi se hva det blir til:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 5, 2008 jobber selv på et bilskade og lakkerer verkste er et stykke fra tr.heim da men, vi holder til i nærøy i nord-trøndelag, firmaet heter flosand bilskade as. vet han som driver verkstede har tatt hellakkeringer før.har du ingen hast så vet jeg også at det er planer om ny lakkboks for å få bedre resultater og mindre støv på lakkeringene våre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 25, 2008 ouch , Roars lakkverksted på industriveien skulle ha mellom 25-> for en s4 avant (spørs om enn skal spare opp til lakkboks selv ) Spørs jo litt hvilket resultat du vil ha også da... Har hørt diverse om jobbene som er utført hos Roar... Pluss at han har mistet den ene lakkereren han hadde som var flink... Kan absolutt anbefale Byåsen Bilskadesenter. Holder til like ved Migo Senteret på Byåsen. Sjekk ut finbil.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2008 Har ønske om å lakkere A6 "helt ned", så trenger jo ikke være verdens beste lakkerer, men noen som har greie på å lakkere plast, hvor skal jeg henvende meg da? Og hva bruker slikt normalt sett å koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 27, 2008 Spørs jo litt hvilket resultat du vil ha også da...Har hørt diverse om jobbene som er utført hos Roar... Pluss at han har mistet den ene lakkereren han hadde som var flink... Kan absolutt anbefale Byåsen Bilskadesenter. Holder til like ved Migo Senteret på Byåsen. Sjekk ut finbil.no Byåsen bilskadesenter skriver regning med gaffel. Fikk tilbud på samme jobb hos Byåsen og Tiller bilskadesenter og Tiller var 5000,- billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 6, 2008 Byåsen bilskadesenter skriver regning med gaffel. Fikk tilbud på samme jobb hos Byåsen og Tiller bilskadesenter og Tiller var 5000,- billigere. Tiller bilskadesenter ja:) Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...