#1 Skrevet Mars 2, 2008 Noen som kan anbefale et firma i oslo/østfold området som pulverlakkerer felger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 Opems pulverlakk i Ås! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 Ås høres bra ut,da jeg jobber i ski...:)Takk for tipset!!Står han i katalogen tror du?Eller har du kanskje et tlf nr til han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 Ås høres bra ut,da jeg jobber i ski...:)Takk for tipset!!Står han i katalogen tror du?Eller har du kanskje et tlf nr til han? Jepp, kvaliteten og servicen er ikke noe og si på iallefall;) Mine ble helt råe:) Nr: 97589017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2008 Takk igjen!Da skal jeg få ringt han i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2008 Takk igjen!Da skal jeg få ringt han i morgen! Hvor i Ski jobber du forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...