#1 Skrevet Mars 2, 2008 Hei. Må bytte ut org. dump med en alu resirkdump. Vil ha mest mulig lyd av denne, men skal ha resirk! Motoren er en audi 5 syl adu motor... Noen å anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 ADU (RS2-motor) har vel ikke originalt noen dump-ventil, men en resirk-ventil.. Tror ikke det blir noe spes lyd av en resirk-ventil. Forge har resirk-ventiler som er bra. Sett på et kon-filter så får du mer lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 Åpent filter lager mer enn nok lyd det. Har masse lyd i min 3b motor! Der er det alu resirk og åpent filter. Høres nesten ut som en skikkelig dump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg lader 1.7 kg på min ADU motor, hører ut som jeg har turboen i fanget når jeg har på et litt større Kon, åpent luftfilter. Da glemmer du alt som heter popoff ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...