#1 Skrevet Mars 2, 2008 Da jeg skulle ut å kjøre med bilen i ettermiddag, var den treg til å starte. Den kom så vidt skikkelig igang, men så døde den ut. Jeg prøvde å starte noen få ganger til, og så var batteriet flatt. Jeg regnet da med at batteriet var problemet, da den har føltes litt tung å starte den siste tiden. Jeg fikk tatt batteriet utav og satt det til lading, og lånte en annen bil til å komme meg dit jeg skulle. Nå sent ikveld skulle jeg og samboeren levere den lånte bilen tilbake, og trengte da vår egen bil og for å komme oss hjem igjen. Batteriet hadde ladet seg opp rimelig bra, så jeg koblet det på og forsøkte å starte. Men det var like fult kul umulig å få start på bilen. Jeg prøvde en god stund, men ga til slutt opp. Bilen står ute i mørket i gaten, så jeg fikk ikke sjans til å gjøre så mye mer. Noen som har peiling på hva problemet kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 kan vere flere ting.. sjekk om bensinpumpa går først og fremst.. den skal gå et par sekunder akkurat når du slår på tenninga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2008 Ja, jeg skal sjekke det ikveld når jeg skal prøve på nytt. Men da jeg prøvde å starte et par ganger igår kveld, så var det litt bensinlukt rundt bilen etterpå, så det tyder vel på at den får bensin...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2008 Ta ut pluggene og sjekk om de er nedsotede og dynket i bensin,i så fall tørk de og puss de rene. Så tester du om den starter da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...