Anbefalte innlegg

Hei. har lys pakke på A4en min og har en Autofunksjon på lysbryteren i bilen min.men virker ikke som den funsjonen virker. når jeg setter lysbryteren i Auto så slutter Auto merke og lyse og instrumenter og lys foran lyser likt som når den står i 0 poisjon. kan den funksjonen være utkoblet på bilen min?: klø :

Når jeg ser i brukerhånboka om funsjonen så står det; Denne funksjonen gjelder ikke i norske biler eller noe kan det ha noe å si? har liksom ikke brydd meg så mye om det før nå som en kammerat av meg kjøpte seg en Helt ny A4 B7 som Autofunsjonen fungerte i! der blir Auto merke på bryteren orangsj når man setter den i auto! Noen som kan hjelpe meg å bli klok på det her??: klø ::) takker på forhand for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan svare meg på det her???: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vært borti denne funksjonen?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfart noe til nå da?

Auto på min ser ut til å virke men "auto" lyser ikke, gåen pære eller noe jeg har tuklet med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det er lyst er instrumentbelysningen av. Når det blir mørkt kommer instrumentbelysningen på.

Samme gjelder for bilens hovedlys og ofte baklys, avhengig av hvordan bilen er kodet. Standard er dagskjørelys foran når det er lyst, og at du får på hovedlys samt baklys når det blir mørkere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lysene på når du kjører på dagen?

Prøv å legg en avis over speilet på utsiden av frontruta å se om lysene da kommer på. Hoverlysene skal da komme på og diodene skal dimmes litt ned (hvis du har "fabrikkoppsett" og bilen er ny i Norge. Er den importert er det litt ymse hvordan funksjonene er satt opp. Veldig enkelt å endre vha vag-com.

Forskjellen på "0" og "auto" er hovedlysene skrur seg på i autofunksjon når det blir mørkt, men i "0" forblir kun diodene på når det blir mørkt. Slikt er det i alle fall på min B8. Når det er lyst ser man ikke forskjell på disse to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker hvem dere svarer til her men mitt problem er altså at selve lyset i "auto" på bryteren ikke virker, jeg synes det er rart at bare den skulle slutte å virke i bryteren, jeg har sett det før, mente det var grønt jeg.

Så det jeg lurer på er om det kan være en diode i bryteren som er røket eller om det ikke lyser for å indikere at "auto" ikke er aktivt/virker/er kodet.

Har tuklet litt med tåke og park for å finne xenonmatch som ikke slår ut i canbus, det er vel det eneste jeg kommer på som skulle ha noe innvirkning hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser nå at tråden er 6 år gammel, og jeg svarte til trådstarter fordi jeg trodde han hadde en B8. My bad :P

Prøv å byttelån bryteren med noen som har en som du vet funker. Disse skal være veldig enkle å ta ut og inn. I Golf III var det bare å dytte bryteren inn og vri rundt så løsnet den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.