#1 Skrevet Mars 3, 2008 hmmm rart spm kanskje. men så har noen "kloke" hoder sagt at varmen i speila går på automatisk i min bil det er en 1996 mod audi a8 2,8 30v quattro. og jeg finner ikkenoen knapp til varmen i di. så derfor lurer jeg da. og jeg har selvfølgelig vært så heldig og ikke fått testa om det er det og det funker siden det ikke er dugg eller is på dem takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2008 Det er vel sånn som med de fleste andre at varmen i speila går på når du trykker inn knappen for trådene i bakruten. Har hvertfall vert sånn med alle audi og vw som jeg har hatt som har hatt varme i speilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2008 Om du har varme i speila så kjenner du det, de blir varm. På min 99 A4 så er de termostatstyrt, så de står i utgangspunktet på hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2008 takk for svar. har sef ikke tenkt på at jeg kunne kjent på dem. haha *dunke hodet i veggen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 Mine slår seg på automatisk og justerer temp. etter behov. Jeg visste ikke jeg hadde varme i det engang før jeg plutselig skvatt en dag. Det var ikke voldsom varme, men jeg hadde ikke forventet å kjenne varme i det jeg flyttet hånda fra taket og ned på speilet. Fungerer gjør det også. Toppers nå på vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2008 Har du bruktimportet bil fra Tyskland som ikke har varme i setene, er det stor sjangs for at du ikke har varme i speilene heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2008 jeg har heldigvis varme i setene da grunnen til at jeg lurte var fordi jeg så over annonsen på bilen fra når jeg kjøpte den og der står det at det er det så.. jeg får prøve å kjenne en dag det er kaldt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2008 Sjekk om du har kontakter bakpå speilet, viss du har så prøv å rense disse. Mål gjerne om du har strøm fram til speilet også. Ofte varmetrådene går på disse speilene, men koster ikke så mye på møller ca 600 for begge sider tror jeg, viss du ikke har automatisk avbledbare sidespeil da..da blir det fort 5-6000 for to.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2008 Hvis du har lyktespylere og varme i setene, har du nesten garantert varme i speilene også (eller skal ha). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2008 Mener å huske at hvis du ikke skulle ha varme i speil, ligger det ferdig ledninger til det. Det eneste du trenger å gjøre er å handle nye speil MED varmetråder, som koster 5-600,- hos møller. Da slår de seg på sammen med varmetrådene i bakruta.. 10min intervall eller hva det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2008 utrolig hva denna klubben kan hjelpe til med. stor skryt til dere som har hjulpet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...