Infotråd: Valdrestreffet 2008 (4.mai)

Kommer du på 4.Mai treffet i Valdres?  

84 stemmer

1. 1. Kommer du på 4.Mai treffet i Valdres?

• Selvsagt kommer jeg!
      59
    • Kan desverre ikke komme.
      25

Anbefalte innlegg

Kommet noe info om kolonne fra oslo? Når og hvor møtes og drar vi? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer muligens en tur....

Er det noen som har VAG-COM som kommer som har mulighet til å kode litt greier der ?

Hva skal du kode? Er ikke veldig mye man får koda på bilen vår :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du kode? Er ikke veldig mye man får koda på bilen vår :P

Tenkte å sette på blinklys i hovedlykter fremme som markeringslys (med litt svakere lysprosent enn vanlig blink) vertfall, og muligens amerikansk låsing (låser bilen over enn viss km/h)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påminnelse, slik at ingen kommer for sent. :)

”Åpningstiden” vil være fra 10:00-15:00

Innkjøring fra kl 10:00-12:00

Premieutdeling ca kl 14:30

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen på plass før kl 10 til å ta imot kolonnen fra Oslo da : klø : Vi er vel fremme allerede kl 0930 : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen på plass før kl 10 til å ta imot kolonnen fra Oslo da : klø : Vi er vel fremme allerede kl 0930 : rolleyes

Sikker på det a? er vell endel som skal vaske bilen før vi kommer helt fram også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på det a? er vell endel som skal vaske bilen før vi kommer helt fram også?

Spørs jo litt med vær og føre, men jeg har i utgangspunktet vasket og shinet bilen før jeg drar. Mulig jeg må spyle over bilen, men det tar ikke 5 minutter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo litt med vær og føre, men jeg har i utgangspunktet vasket og shinet bilen før jeg drar. Mulig jeg må spyle over bilen, men det tar ikke 5 minutter ;)

Det har jeg og. skal våtslipe deler av bilen og polere hele tralla imorgen, men blir fort skitten igjen.. spesielt etter endel kjøring:p menmen. det ordner seg jo sikkert:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satse på dagens vær i morra så er vi golden!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får ikke benyttet oss av høytrykkspyler på treffområdet. Derfor må vaskeanleggene på bensinstasjonene på Fagernes/Leira benyttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra.. å sola kommer som bestilt: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er schmidt hjula på å je er snart klar:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent vær i dag!!!

sol.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil rette en stor takk Andreas Skotner for stor hjelp i dag, samt de andre som hjalp til med dømming og etc : rock ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvem vant premiene denne gang? =)

en oversiktsliste hadde vært fint :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint treff, fin tur opp og ned også. :) Men 100 spenn i ingang det er overdrevent spør du meg. Skjønner at det koster å leie men det finnes da 1000 andre plasser også. 50kr bryderiet skjønner man.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint treff, fin tur opp og ned også. :) Men 100 spenn i ingang det er overdrevent spør du meg. Skjønner at det koster å leie men det finnes da 1000 andre plasser også. 50kr bryderiet skjønner man.

Ventet på denne fra deg.. :)

Her oppi finnes det ikke mange plasser som har denne størrelsen., desverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke fatte at 100Kr kan være noe å klage over. Bruker jo mye mere i drivstoff til og fra. Er ikke mye man får for 100kr i dag så såpass skal iallefall jeg betale uten å klage. Synest det er bra at det er gratis inngang for tillskuere og passasjerer. Til sammenlikning så forsvant 100kr rimelig kjapt i går kveld :)

Uansett supert vær, glimrende speaker jobb av mr. Skotner og nok en gang et flott treff :)

Tom Rune

lettere solbrent....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var et ganske bra treff i dag ja.....

men litt kjipt at bilen min bare tålte et lite stykke av veien hjem og forts står oppi dalom: bh ::bs:

får håpe viking har fått hentet den og at den står trygt inne hos de som de lovet til i morgen og jeg får hentet den i morra el no...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff, selv om det ikke ble overnatting i år (og jeg hørte at det ikke var all verden liv på Fagernes camping natt til søndag). Hyggelig å treffe igjen folk man ikke har sett siden slutten av forrige sesong (ettersom det ikke er alle som har bilpark som gjør at treffdelen av bilhobbyen kan praktiseres året rundt;)).

Mange takk til Team Holbrå for frokost nr. 2 i dag. Det kom godt med, ettersom arrangøren ikke hadde grill klar fra sekund en på morgenen:).

Ang. inngangspenger: Jeg betaler den 100-lappen med glede. Egentlig kunne jeg har parkert utenfor, siden jeg kjørte depressiv vinterbil, men jeg tenkte at den 100-lappen går til en god sak. Og ettersom jeg er interessert i at dette treffet finner sted til neste år også er det i alles interesse at flest mulig biler befinner seg innenfor porten. For 100kr kunne jeg ha kjøpt meg fem grillpølser (etter at grillen kom på plass og det var en veletablert brann på den, vel og merke...), for å sette "kostnaden" litt i perspektiv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.