Anbefalte innlegg

Skiftet motor på bilen. Gjorde en feil og en foring i gearkassa ble ødelagt.

(sitter i sammen med oljepumpa og styrer konverteren) Denne har ikke møller i sin delekatalog. Delenr er "0504 314 02 ????" kanskje, utydlig å lese

Det sies at jeg må skifte oljepumpa. 8-10000 kr??? Går ikke ann å gjøre med kassa i bilen.

Noen med erfaring om dette? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har erfaring med Møller og deres utpregede "få varenummer" politikk, så det overrasker meg ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kanskje kontakte automatservice eller tilsvarende overhalingsverksted for disse girkassene, de har bedre tilgang på deler enn Møller verkstedene, da ingen av dem foretar overhaling av kasser, kun innbytte av fabrikkoverhalte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kanskje kontakte automatservice eller tilsvarende overhalingsverksted for disse girkassene, de har bedre tilgang på deler enn Møller verkstedene, da ingen av dem foretar overhaling av kasser, kun innbytte av fabrikkoverhalte..

Snakket med Norsk Bildelsenter. De sier at denne delen finnes ikke å få kjøpt.

Oljepumpen som denne sitter i må skiftes. Det kan vist ikke gjøres uten å sende bort kassa. Del ca 3200 kr jobb 5000 kr. Jeg prøver forsatt å få tak i delen.

Evt å skifet oljepumpa selv. TIPS MOTAS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.