#1 Skrevet Mars 3, 2008 Hei, Går det med 8,5x19" og 9,5x19" felger på Passat 4Motion? alle felgene har 235/35-19 dekk.. Mvh Stig Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2008 Skal normalt sett gå greit det, men kommer ann på innpresset på felgene og hvor lav bilen er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2008 Skal normalt sett gå greit det, men kommer ann på innpresset på felgene og hvor lav bilen er. Inpresset er 35. og bilen er orginalt senket.. tenkte mer på 4Motion systemet eg, kordan det går med det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2008 Inpresset er 35. og bilen er orginalt senket.. tenkte mer på 4Motion systemet eg, kordan det går med det da? Det går fint så lenge rulleomkretsen er lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 Det går fint så lenge rulleomkretsen er lik. sååå. med 235/35-19 dekk på alle felgene selv om det skiller 1" på bredden på bakfelgene. så skulle det gå fint ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2008 sååå. med 235/35-19 dekk på alle felgene selv om det skiller 1" på bredden på bakfelgene. så skulle det gå fint ? Vet ikke om det vil bli så mye strekk at det blir noe forskjell i omkrets å snakke om? Sikkert noen her inne som kan svare på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2008 Rekner med det skal gå bra jeg da, men vil bare være sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg skal ha samme felgdimmensjonene på golfen min, og for å få lik rulleomkrets me tanke på 4-motion systemet har jeg 235-35 og 265-30 dekk. Da skiller det 0,6 mm. Kan sjekke sjøl her: http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg skal ha samme felgdimmensjonene på golfen min, og for å få lik rulleomkrets me tanke på 4-motion systemet har jeg 235-35 og 265-30 dekk. Da skiller det 0,6 mm. Kan sjekke sjøl her: http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp Mvh 275/30 er enda nærmere Det vil være generelt være ok med samme dekk på ulike felgbredde også fordi man, innenfor det normale av dekkstrekk, ikke strekker dekket så mye at det blir lavere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2008 275/30 er enda nærmere Det vil være generelt være ok med samme dekk på ulike felgbredde også fordi man, innenfor det normale av dekkstrekk, ikke strekker dekket så mye at det blir lavere. Tusen takk for et kjempe svar et som en ikke kan tolke flere veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...