#1 Skrevet Mars 3, 2008 Hei, Noen som har erfaring i å skifte hovedbremsesylinder på en bil med hydraulisk bremsekraftforsterker? Har bare gjort det på bil med vakuum bremsekraftforsterker, og lurer derfor på om det er noe spesiellt en må tenke på, eller spesiell måte en må gjør det på, lufting etc.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2008 Da er ihvertfall h.bremsesylinder byttet, men jeg får ikke til å lufte bremsene. Noen som kjenner til dette? Vet servopumpa har sett sine bedre dager, men skal vel kunne lufte bremsene for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2008 du må evt lage ett lokk med trykkluftnippel på bremsekraftbeholderen så du får pressa luft ut til hjulene...må være bra med trykk på beholderen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2008 Hmm, har nå fått det til med å bruke hovedbremsesylinderen på flere biler før... Blir en tur til Bilxtra når de åpner igjen da: http://www.bilxtra.no/?ItemId=3300 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2008 Kjøpte bremselufte verktøyet jeg linket til over, men får det ikke tett på bremsevæskebeholderen uansett hva f*** jeg gjør. Har brukt pakningen som er i lokket, originalpakningen, begge på en gang. Får ikke pakningen trykkt ned på, og det lekker ut gjengene i lokket. Srur jeg det hardere til hopper det bare over gjengene. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...