Skifte hovedbremsesylinder Urquattro

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har erfaring i å skifte hovedbremsesylinder på en bil med hydraulisk bremsekraftforsterker? Har bare gjort det på bil med vakuum bremsekraftforsterker, og lurer derfor på om det er noe spesiellt en må tenke på, eller spesiell måte en må gjør det på, lufting etc.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ihvertfall h.bremsesylinder byttet, men jeg får ikke til å lufte bremsene. Noen som kjenner til dette? Vet servopumpa har sett sine bedre dager, men skal vel kunne lufte bremsene for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må evt lage ett lokk med trykkluftnippel på bremsekraftbeholderen så du får pressa luft ut til hjulene...må være bra med trykk på beholderen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte bremselufte verktøyet jeg linket til over, men får det ikke tett på bremsevæskebeholderen uansett hva f*** jeg gjør. Har brukt pakningen som er i lokket, originalpakningen, begge på en gang. Får ikke pakningen trykkt ned på, og det lekker ut gjengene i lokket. Srur jeg det hardere til hopper det bare over gjengene. Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.