#1 Skrevet Mars 3, 2008 Hei Har problemer med veldig nykking i girspaken når jeg gir gass, og også veldig i det gassen slippes. Noen som har noen råd om hva slikt skyldes? På forhånd takk Jeanett :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2008 motorfester, eller gerkassefeser, eller begge deler kan også være mellomakseloppheng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2008 Ok, er en som skal se på det nemlig, men mente jeg skulle høre her også først :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2008 Ok, er en som skal se på det nemlig, men mente jeg skulle høre her også først :-) kan også være falskluft, eller defekt resirk ventil komer an på HVOR ille nykkinga er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 kan også være falskluft, eller defekt resirk ventil komer an på HVOR ille nykkinga er Er jo ikke noe ekstremt mye, merker det bare godt, særlig når gasspedalen slippes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg har hatt dette på min siden jeg kjøpte den.. Ca 110.000 km siden. Har nå alltid trodd at det var noe slark i giroverføringa jeg da. På min er det mest merkbart på 2 og 4 gir.. Altså de bakover. Står stanga forover er det omtrent borte. Har ikke undersøkt noe rundt det heller jeg da Litt av sjarmen med å kjøre gammel bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2008 Hei Jeanett!! Har du fått fikset bilen?? Jeg har akkurat det samme problemet med min bil, A6 1.8T Quattro. Har hatt bilen inne på 3 aut. Audi verksteder; alle sammen har bare kommet med antakelser om hva som er gale. Ingen konkrete svar Jeg skal sende deg en kasse med Grans hvis du kommer med noen tips som fører til at bilen min bedre Hans Fredrik, Os i Hordaland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...