Noen som lakker på kveldstid i Vestfold?

Anbefalte innlegg

Tja, som topic sier, så trenger jeg noe lakkering på min a4. Ny frontfanger i glassfiber og en ny forskjerm(Kommer ferdig grunnet).

 

Noen som kan /vet om noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg på denne. Kan få hyggelig pris på lakkering, men må til Hokksund for å få det utført. Hadde vært greit om det var noen litt nærmere som kunne lakkert litt til for overkommelig sum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke. Ben og jeg har utstyr som trengs, men dårlig med lakkeskills ennå. Tenkte prøve meg litt på GTI'en, men litt skeptisk til A6'en. Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har forsåvidt utstyr selv også, men har ikke helt trua på mine evner som lakkerer:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man lakkere på kveldstid i Hokksund? >Billig og bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe jeg mangler utstyr men har ett halvt års erfaring med lakkering av garasjeporter i stål da.. hehe brukt forøvrig billakk da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM så kanskje jeg kan få ordnet noe... Men da må dere en tur hit til follo.

 

Mvh Håkon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man lakkere på kveldstid i Hokksund? >Billig og bra?

 

Hvis du sikter til mitt innlegg så er det snakk om lakkering på dagtid. Får bra pris gjennom der jeg kjøpte bilen (avtalte pris på lakkering helt ned like etter jeg kjøpte bilen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leverte inn bilen min til Autolakk ved bowlinga. dette blir da tatt på kveldstid..Hør med han.. han pleier å få goderesultater:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke. Ben og jeg har utstyr som trengs, men dårlig med lakkeskills ennå. Tenkte prøve meg litt på GTI'en, men litt skeptisk til A6'en. Hehe.

Kan godt få lov til å øve på framskjermen min:) Høyre framskjerm til en typ44 - ikke akkurat vanskeligste jobben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leverte inn bilen min til Autolakk ved bowlinga. dette blir da tatt på kveldstid..Hør med han.. han pleier å få goderesultater:)

 

Hvor ved bowlinga er det dette ligger? Kan ikke huske å ha sett noe der. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ved bowlinga er det dette ligger? Kan ikke huske å ha sett noe der. : klø :

 

Ligger i bygget rett ved siden av, samma parkeringa.

Han som driver der har ett par andre verksteder som han tar andre jobber, så det enkleste er å ringe han på 45 27 16 49.

Han heter Roar, tror etternavnet er Kleppi..

 

Jeg bruker ikke denne personen men en annen som holder til på Kilen, ved siden av den Sportsbutikken der.

Kjører inn i "smuget" fra veien, han er jeg ihvertfall veldig fornøyd med.

Ikke galen på pris heller!

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger i bygget rett ved siden av, samma parkeringa.

Han som driver der har ett par andre verksteder som han tar andre jobber, så det enkleste er å ringe han på 45 27 16 49.

Han heter Roar, tror etternavnet er Kleppi..

 

Jeg bruker ikke denne personen men en annen som holder til på Kilen, ved siden av den Sportsbutikken der.

Kjører inn i "smuget" fra veien, han er jeg ihvertfall veldig fornøyd med.

Ikke galen på pris heller!

 

:)

 

Han heter Roar Arnesen alias "kleppi" Han sparkla og lakka minien min for noen år siden, og det ble ganske bra.

Billig og greit, men må holdes litt i tøylene for å bli ferdig noen ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.