#1 Skrevet Mars 3, 2008 Sku hatt en elektriker til en bitteliten (svart?) jobb i huset mitt. Det e kun å trekke en kabel fra steikeovnkontakt i kjellerleilighet til sikringskapet oppe. Og å koble seg inn der en fornuftig plass. Rør er på plass, så det skal ikke være store greiene. Har ikkje lyst å rote inni der sjøl, da ej sikkert enda opp med å brenne ned heile kåken. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2008 Hør me Timbaland! eller PEIJDER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2008 Kan ta det jeg hvis du har alt av verktøy, mitt ligger igjen i Trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2008 Kan ta det jeg hvis du har alt av verktøy, mitt ligger igjen i Trondheim. Takker for det, men Martin Skår har allerede vært her på inspeksjon Så da blir det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...