#1 Skrevet Mars 3, 2008 Da er det klart for treff igjen folkens! Vi satser på samme vær som idag (3/3) og at vårfornemmelsene lurer bergen lokallag ut for en hyggelig prat og dekk sparking. For de som vil er det vask og gnikk på statoil i viken en liten halvtime før! Vel møtt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg kommer jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 Noen som hadde giddet og tatt med VAG-com?? Skulle sjekket evt slettet feilkoder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2008 Vi kommer en liten gjeng:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg kommer sikkert innom en tur jeg og viss ikke jeg fryser for mye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2008 Kommer ein tur ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2008 tja,siger vel innom imellom snøstormene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2008 kommer en tur jeg da men kommer ikke med godbilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2008 Noen som hadde giddet og tatt med VAG-com??Skulle sjekket evt slettet feilkoder... Jeg kan ta med Vag-Com jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2008 Var på jobb jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2008 Til tross kulden var det meget kjekt idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 4, 2008 Jess det var det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...