#1 Skrevet Mars 3, 2008 Orker noen å hjelpe meg med photoshopping med felger til denne? Har en del felger jeg har sett på, og som jeg synes ser fine ut, men er ikke helt sikker på hvordan de blir seende ut på bilen. Hadde vært supert om noen gadd! Bilder følger (Med flere bilder av Golf V Stv, da jeg ikke har fått min enda, og slik at dere kan velge selv, hvilke dere vil bruke, og selvfølgelig bilder, av felgene ) (og ja, jeg har lånt ett av bildene av en Golf, her inne!) Håper bildene kan brukes På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2008 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2008 Flere felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2008 Og de siste! Kom gjerne med innsyn om hva dere synes om disse, til en slik bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 Tror AR-7 hadde blitt sinnsykt fet på bilen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2008 Bump! Håper noen kan hjelpe meg her! Og komme med tilbakemeldinger, da jeg selv ikke greier å bestemme meg for hvilke felger jeg skal ha:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2008 Du har for mange gode alternativ for oss.. hehe Åssen farge skal du ha på bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2008 Hehe Mener fargen er lik som det øverste bildet, eller så er det en mellomting mellom den øverste og den i midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2008 blei et par bilder mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2008 Tusen takk Joakim! Men.. nå ble jeg igrunn bare enda mer usikker på hvilke felger jeg skal ha! Alle er jo igrunn ganske så tøffe! Eller hva mener resten av folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2008 6 og 7... men kun mitt syn Og.. Var egentlig bare Joakinms ekspertise jeg ventet på og.. hehe Da er det liksom ikke no sak med photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2008 Syns AV5 var gromme jeg. Men åssen dimensjon skal du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2008 18 eller 19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 8, 2008 Hjelp meg? Fortsatt vanskelig å velge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2008 1 eller 8... Synes bilen kler felger med fler enn 5 eiker best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...