#1 Skrevet Mars 3, 2008 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan nullstille serviceindikatoren på en 99-mod Golf 1,6? Vel og merke uten vag-com... 1000takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 Søkte litt og fant følgende.. virka på min en gang vaffal.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70873&highlight=service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2008 Trykk knappen som nullstiller tripptelleren inn, slå på tenningen og slipp knappen. Nå skal service blinke i displayet. Vri så klokkestilleren en gang til høyre(med klokka), Da skal det være ok. Hvis det blinker insp er prosedyren lik men man må trykke en gang til på tripptellerknappen etter att tenninga er på. Dette funker på de fleste vw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2008 1000takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...