Senkesett til passat, hvilket merke? Billig

Anbefalte innlegg

Hei, ser etter et bra, men billig senkesett. Vil senke 40/40 eller 35/35. Har sett på KW 40mm Sedan til 2295,- og har sett på Weitec 35mm Sedan 1.8 til 1598,- hos nbs.

 

Er det noen merkbar forskjell på de to? Vil bilen ble en del stivere med disse fjærene? Bilen er myk som bare det nå, forferdelig å kjøre med i svinger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Passaten min hadde også begynt å krenge mye i svinger. Kjøpte supersport justerbart senkesett og nå krenger den nesten ikke i det hele tatt. Betalte 6500,- for dette. Spørs jo litt hvor langt bilen din har gått, men bytter du til senkefjærer på en bil med gamle dempere tar det ikke lang tid før du må bytte dem allikevel. Tror du vil spare deg ergrelese og ekstra jobb ved bare å bytte alt med en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at senking med kun fjærer krever at demperene dine er i passelig god form. Senking på originale dempere er ikke noe jeg kommer til å gjøre igjen.

Dette settet er av god kvalitet(i forhold til prisen) og gir deg mulighet til å justere høyden, kjekt i tilfelle du vil ha den litt lavere om sommeren :) senker opp til 60mm godkjent.

http://streetdesign.no/?go=produkt&id=18976 (97-00 4 cyl)

Har bestilt samme til min bil nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, jeg vil ha dempere også når jeg tenker meg om. Anbefalinger av et sett til max 3-4000kr og som senker 40mm? Ikke must at det er justerbart, men vil ha stivere dempere enn orginal demperene. Mine orignal dempere er ubehagelig myke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags passat er det snakk om, B5?

 

jeg kjøpte et brukt h&r 40mm sett her på forumet, byttet kun fjærer, og dette har fungert kjempebra.. Bilem blir passe lav, og ligger godt på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Passat sedan 99 modell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for justerbart med en gang:) Du som jobber i ERV? Kjøpte gamle felga mine av Andrè?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ga 4 lapper for justerbart supersport til min passat. endog eldre modell. men er nok ikke store forskjellen i pris. like så greit å legge de få kr ekstra kontra å kjøpe bare dempere og fjærer. kan du justere akkurat den høyden du vil ha også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.