#1 Skrevet Mars 3, 2008 Hmm.. fikk åpnet bilen min for siste gang i dag med fjærnstyringa..det gjelder forsovidt en passat 3bg. Når jeg trykker på blinker det i nøkkelen men dørene låser seg ikke,funker med nøkkelen i låsen. Er det slik at den ikke vil låse om det nesten ikke er strøm igjen? Noen som vet confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 Har opplevd på min A6 at dette skjedde med nøkkelen, da måtte nøkkelen kodes opp igjen, kostet en hundrelapp eller to.. det var visst "sånt som skjedde" ifølge Møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2008 hmm.. snodig..får prøve det da,kjekt å bare trykke på knappen:P hehe! Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2008 Si i fra hvordan det går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2008 Jepp skal gjøre det..skal høre med vw verksted i morra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2008 på min passat 3b så har jeg samme problemet. var å søkte feilkoder på møller, og kom fram til at det var noe feil med comfort system. kanskje samme hos deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...