Stavanger lokallag: Kollisjon i Mekjavik i går

Anbefalte innlegg

Det gjekk litt hardt for seg i Mekjavik i går.

 

DSC_1257.jpg

 

DSC_1273.jpg

 

DSC_1266.jpg

 

DSC_1267.jpg

 

DSC_1275.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke mere enn hva som ble sagt på stedet, men Caravellen hadde en BMW foran seg som bråbremsa.

Caravellen la seg ut for å unngå å treffe bilen og i mot kom Skodaen som han da traff i stedet.

Det var snakk om høy hastighet og passasjeren i Caravellen satt med beina opp på dashbordet i det airbagen kom ut.

Bortsett fra det var sjåfører og passasjerer oppegående.

 

Kanskje noen andre vet mere her om hva mere som skjedde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk, dette skjedde vel 5 min etter jeg gikk. Ikke at jeg ikke føler med de som evt. pådro seg skader. Men er da show å se på, når de er dumme nok til å kjøre så hensynsløst på slutten av strekka der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk, dette skjedde vel 5 min etter jeg gikk. Ikke at jeg ikke føler med de som evt. pådro seg skader. Men er da show å se på, når de er dumme nok til å kjøre så hensynsløst på slutten av strekka der.

 

Er det ikke derfor vi kommer da? :P

 

Håper alltid noen tror de er bedre enn de er og kjører i å bulker en annens bil elns.

Evt at Politiet kommer å tar en på fersken i det han holder på med noen piruetter.

 

Husker i høst en gang, en som holdt på i det uendelige. Sikkert 20min.

Rett etterpå skulle en annen prøve seg og la seg rundt. Greide vel å ta en halv sirkel, før politibilen braste inn på plassen med fult blålys og tok fra han lappen :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags hendelse var egentlig dette, siden folk tydeligvis møter opp ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det Kvål Auto transporteren?

 

Anders: hver søndag samles det "bilglad" ungdom på en fergekai etter siste ferge, like utenfor Stavanger hvor de kan snakkes og kjøre bil(drag) etc. Og så skjer det litt tydeligvis innimellom:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så lenge siden en Corrado braste inn i firmabilen t søsteren min på samme plassen, under samme omstendigheter om jeg ikke husker feil.

De som er der burde kanskje roe seg litt ned, siden dette er den andre ulykken på kort tid.

Har selv vært der en gang, men det var ganske rolig den gangen på grunn av dårlig vær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det Kvål Auto transporteren?

 

Anders: hver søndag samles det "bilglad" ungdom på en fergekai etter siste ferge, like utenfor Stavanger hvor de kan snakkes og kjøre bil(drag) etc. Og så skjer det litt tydeligvis innimellom:p

 

Jo Kvål auto sin...Eller e det Ordin sin priv. Va jaffal det for 5-6 mnd siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så lenge siden en Corrado braste inn i firmabilen t søsteren min på samme plassen, under samme omstendigheter om jeg ikke husker feil.

De som er der burde kanskje roe seg litt ned, siden dette er den andre ulykken på kort tid.

Har selv vært der en gang, men det var ganske rolig den gangen på grunn av dårlig vær.

 

Hadde du vært lokal hadde du visst at det er her i STV sandnes distriktet det skjer. hehe

 

I løpet av de ca.5 årene det har vært samlinger for å kjøre, snakke bil og andre ting her i distriktet

Kan du glemme og telle på fingrene hvor mange ganger det har skjedd noe å finne frem Kalkulatoren.: haha :haha

 

Det er gale.... men over alle ulykkene som har skjedd til nå, har det ennå ikke skjedd noen større personskade og det er rart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det faktisk så mange ulykker der nede i slike sammenhenger? I så fall burde det jo gjøres noe med det : klø :

Er sikkert ikke lett å gjøre noe, men det er jo skummelt :o

Heldig at det ikke har vært større personskader, men det kommer vel snart. Ble plutseli litt mer skeptisk til å ta turen ned selv nå, siden det er så mange ulykker i forbindelse med slike treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da ikke noe farlig å møte opp, er ikke mange ulykkene som skjer sånn sett, med tanke på at det er treff der hver søndag. Bare husk å plasser deg noen lunde smart ved parkering. Som helt nede på kaia, forran ventehuset. Og kom litt tidlig, gjerne før "drag'ingen" starter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtp. parkering er det jo mulig å plassere seg strategisk ja, men jeg hadde tenkt å muligens bli me på drag'ingen også, det er vel gjerne da/der det skjer noen ulykker?

Vet jeg trenger litt plass til sidene selv, stor motor på FWD har jo en tendens til å "surfe" litt sidelengs om en ikke er forsiktig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trist syn d bildet av caravellen. va jo sjefs den....sett den et par ganger i gatå mi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtp. parkering er det jo mulig å plassere seg strategisk ja, men jeg hadde tenkt å muligens bli me på drag'ingen også, det er vel gjerne da/der det skjer noen ulykker?

Vet jeg trenger litt plass til sidene selv, stor motor på FWD har jo en tendens til å "surfe" litt sidelengs om en ikke er forsiktig :P

 

Skjer det noe, skjer det som regel på slutten av strekka ja. Når de ligger i begge felta og skal inn på parkeringen igjen, om det kommer biler fra hovedveien, kommer de mot en av bilene. Noe som kan få fatale følger i større hastigheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får revurdere drag jeg da, heller bare parkere.

Heller ta grise-kjøring på bane, der det er lov :)

Er det mange fra klubben her som pleier å være på Kvadrat og/eller Mekjavik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får revurdere drag jeg da, heller bare parkere.

Heller ta grise-kjøring på bane, der det er lov :)

Er det mange fra klubben her som pleier å være på Kvadrat og/eller Mekjavik?

 

På søndag var det jo lokallagstreff tidligere på kvelden og det ble til at vi var igjen litt etterpå å fikk med oss litt av aktiviteten utover kvelden...

 

Ellers er det ikke så ofte jeg er utom, men kanskje når det begynner å bli bedre ver!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg tar meg turen til søndag, på kvadrat først så mekjarvik. liker å se andre drite seg ut -og prate bil med bekjente. Skrik ut om noen andre er keen på å dra ut søndag, så kan vi jo treffes og prate:) Fikk desverre ikke møtt opp sist søndag da jeg var på hytta til sent på kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har inne den t4en på jobb nå.. ganske greit smelt ja..

 

 

Jo Kvål auto sin...Eller e det Ordin sin priv. Va jaffal det for 5-6 mnd siden.

 

E ei goe stund siden han solgte den ja...:P cirka halvt år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.