Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har erfaring med å fylle "pro-long olje+" på motoren og er det å annbefale?

Er litt skeptisk men har fått anbefalt det for skal vist være rene vidundermedisin for alt fra gearkasser til motorer: klø :

Sintef har vist testet det og det var meget lovendes resultater ser det ut som.

Om dette er så bra så vil det spare på alt fra kamer, ventiler og lager+++

Blir vist brukt av forsvaret og i industrien.

Ville vært fint om det var noen som hadde erfaring før eg fyller det på min AKE.

http://www.prolong.no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moderne motorolje inneholder allerede de tilsetningsstoffene den trenger. Å tilsette noe kan endre kjemien slik at oljen blir dårligere.

Hvor er den rapporten fra Sintef? Hvis det er den jeg har sett tidligere er det en rapport fra tidlig 80tall. Det har skjedd veldig mye med motoroljer siden den gang (mye bedre baseoljer og additivpakker) og resultatet sammenlignet med en motorolje i dag ville gitt ett helt annet resultat.

Hvilket US/MIL oljespec. har oljen? Hvis prolong ikke har US/MIL oljespec.er det garantert IKKE brukt av forsvaret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.