Anbefalte innlegg

Noen som vet det?

Trodde det var 35, men kan det være 45?: klø :

Og hvor mye, eller lite, vil ET 45 bygge ut i hjulbuene?

Skal på med gewinde, 18 eller 19" og er en avant hvis dette har noe å si..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt er vel 45, ja, men 35 passer stort sett bedre i buen, såfremt man ikke har unormal dimensjon på felgen/dekket ellers..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det var 42 jeg.. hmmm jaja, men angående om hvor LITE ET du har for at det skal komme ut i buen, er jo alt etter bredden på felgen egge. Kan jo tenke deg hva jeg hadde bak, ET25 med 10" felg. Mange kjører ganske safe med 8x18 ET35, eller 8,5x19" ET35, nå husker jo ikke jeg hva du hadde, men høres dette logisk ut -kan du bare slappe av:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, så er 45 som er originalt ja: klø :

Hadde 8,5x19" med ET 35 ifjor. Og det så bra ut. Men lurer på hvor mye det har å si rent estetisk med ET 45. Vil ikke ha de langt inn under hjulbuen ala. bmw/kebab stuk:stikke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har coilovere og ET35. Dekkene subber såvidt ani hjulbuen foran ved humper o.l., mens bak er det ok klaring.

ET45 vil nok se helt greit ut, blir ikke BMW-look av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det med 45 da? Funnet felger med den ET'en? For da er det jo ikke verre enn å space ned 1cm fra ET45 til ET35.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fonne felger arne ? Reise neste fredag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har coilovere og ET35. Dekkene subber såvidt ani hjulbuen foran ved humper o.l., mens bak er det ok klaring.

Hmmm, ok. Takk for innspill:)

Hva er det med 45 da? Funnet felger med den ET'en? For da er det jo ikke verre enn å space ned 1cm fra ET45 til ET35.

Ja, lurer på noen med ET45 ser du.

Har du fonne felger arne ? Reise neste fredag...

Lure ennå på de i Oslo ja. Har du plass evt.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg tror det ska gå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg tror det ska gå :)

Åh, digg! Da ble det plutselig mye mer aktuelt med de felgene: klø :

Ringer deg nærmere skulle det bli kjøp av de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har ganske mye å si på uteseende på 35 mot 45.. Broder fikk feil felger av Sharif så fikk felger med ET45. De gikk på, men hjula syntes ikke når en møtte bilen. de blei borte lissom! Kjørte opp til gubben og fikk bytta de med felger med ET35, og da så det MYE bedre ut! Jeg hadde ALDRI trodd at 1cm ville ha så mye å si, men der tok jeg skikkelig feil.. :) Det var ikke på en A4, men for å forklare litt hvor stor forskjell det er på 35 og 45 utseendemessig.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har ganske mye å si på uteseende på 35 mot 45.. Broder fikk feil felger av Sharif så fikk felger med ET45. De gikk på, men hjula syntes ikke når en møtte bilen. de blei borte lissom! Kjørte opp til gubben og fikk bytta de med felger med ET35, og da så det MYE bedre ut! Jeg hadde ALDRI trodd at 1cm ville ha så mye å si, men der tok jeg skikkelig feil.. :) Det var ikke på en A4, men for å forklare litt hvor stor forskjell det er på 35 og 45 utseendemessig.. :)

Ok. Ja, er det jeg frykter ser du. Ser jo såklart betydelig mye bedre ut når felgene fyller ut i hjulbuen.

Ser liksom litt mer "bøff" ut da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.