#1 Skrevet Mars 4, 2008 Har en audi 100 2.3e quattro. Skal begynne å tenke på motorbytte til aan. Lurer på om noen kan hjelpe meg med en sjekkliste over ting som er nødvending. Jeg vet at dynamo og starter kan brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2008 Kjøp en komplett S4 fra tyskland, disse får du billig der... Da får du alt du trenger, samt en del deler til overs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2008 Noen formening om hva jeg må gi for en grei s4 i tyskland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2008 han jeg kjøpte min s6 delebil fra hadde gitt 18000kr... + moms... det var veldig lite ekstra utstyr i denne, og den var en italiensk... men er definitivt mye BILLIGE s4\s6 nedover... kjøper du s6 så får du jo fort en finere front på bilen og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2008 Såpass billig! hadde jeg ikke trudd. Det virker som et interessant forslag! Har forresten lyst på s6 front! Skal ta en titt på mobile.de jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...