Lakk/maling for bart metall?

Anbefalte innlegg

Jeg har noen metallbraketter som er i bart metall som jeg skulle ha fått noe lakk eller maling på slik at de ikke ruster.

Hva anbefaler dere å bruke her som ikke koster skjorta? trenger ikke være noen spess finish på dette da det kun blir som beskyttelse mot rust.

Bengalac? Hammerite?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt en boks eller to med Syregrunning eller Zinkgrunning,sprayet på dette og så kanskje lagt på ett tykt lag med Hammerite etterpå hvis du vil. :) Da har du noe skikkelig grunning i bånn i hvertfall. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt en boks eller to med Syregrunning eller Zinkgrunning,sprayet på dette og så kanskje lagt på ett tykt lag med Hammerite etterpå hvis du vil. :) Da har du noe skikkelig grunning i bånn i hvertfall. ;)

 

Hvis jeg skal bruke hammerite så er det vel ikke noen vits å grunne først? den er jo beregnet å kline rett på bart metall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg skal bruke hammerite så er det vel ikke noen vits å grunne først? den er jo beregnet å kline rett på bart metall.

 

Det er sant. :)

Blir det ikke synlig det du skal kline på noe hadde jeg bare brukt Hammerite. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant. :)

Blir det ikke synlig det du skal kline på noe hadde jeg bare brukt Hammerite. :D

 

Nei alt skal under bilen så det er ikke noe som kommer til å være synlig, er kun for å beskytte mot rust.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare posistive erfaringer med 3in1 som bla TESS har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble hammerite på meg, har klint på 3 strøk nå og ser bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.