#1 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg skal bytte ut alt av stag osv i forstillingen nå. Er det noen spess rekkefølge man bør demontere og montere stagene/bærearmene i eller er det bare å skru ut alt og inn igjen med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg skal bytte ut alt av stag osv i forstillingen nå.Er det noen spess rekkefølge man bør demontere og montere stagene/bærearmene i eller er det bare å skru ut alt og inn igjen med det? Rekkefølgen husker jeg ikke helt, men husk å kjøpe strekkbolten som holder de to armene på plass til beinet FØR du demonterer Denne sitter vanligvis noe inni HELVEDE!!! Sleit livet av meg da jeg gjorde denne jobben på passaten jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 Rekkefølgen husker jeg ikke helt, men husk å kjøpe strekkbolten som holder de to armene på plass til beinet FØR du demonterer Denne sitter vanligvis noe inni HELVEDE!!! Sleit livet av meg da jeg gjorde denne jobben på passaten jeg hadde. Har alt av bolter også så det skal ikke være noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2008 Når du bytter de øvre, så bytt en av gangen. Du må få lik "høyde" på de som de har fra før, hvis ikke vil foringa innerst kunne gå istykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2008 Notert, noe mer jeg må tenke på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2008 BØMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2008 http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1507/a1507.php Husk å ha propanflaska klar! Absolutt nødvendighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2008 Da var jobben gjort og kan skrive under på at propanflaska er et MUST. Da jeg tok passasjersiden hadde jeg ikke propanflaske og jeg brukte vel tilsammen 3 timer på å få ut bolten. når jeg gjorde det samme på førersiden med propanflaske så brukte jeg 5 minutter. Godt å være ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2008 Mine 2 gode skru-kompiser: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2008 Hehehehe, har du vært i verktøykassa mi eller? Akkurat de samme som jeg kjøpte og som var gull verdt til denne jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2008 Hehehehe, har du vært i verktøykassa mi eller? Akkurat de samme som jeg kjøpte og som var gull verdt til denne jobben X 2...................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2008 Biltema er en fin leketøysbutikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...