hva betaler folk for lakkering?

Anbefalte innlegg

som tittelen sier hva betaler folk for lakkering? har nå hørt litt rundt. etter at noen rygget i skjermen(jævla nabo) må jeg da ha en ny. denne må lakkeres. nå hørt 3 steder og prisene varierer fra 1200+moms til 2000kr + moms. og for hele bilen fra 15000+moms til 30000+moms... synes dette var noen helt vanvittige prisforskjeller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nok stemme det... Prisene varier faktisk så mye, har mange eksempler på det. Så du gjør vel det som er riktig, dra rundt og sjekk priser. Har du sjekka Bentsen i Skjellsvikdalen, de gjør det nok for en bra pris, tror det er litt stille der om dagen også.

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvaliteten på utført arbeid varierer MINST like mye som prisen.. sjekk referanser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det varierer mye ja! Jeg hørte med 4 forskjellige for ett år siden da jeg lakket min S3, og det var jo riktignok bytte av farge, altså mye mer jobb enn kun utvendig lakkering. Fikk da disse prisene; 32.000,-- 35.000,--- 42.000 og 58.000,-(!)

Jeg gikk da for 35.000,- men fikk gjøre alt av demontering og montering hos lakkereren så det endte med 26.000,- til lakkerern : rock : og lakken betalte jeg selv ca. 5.000,- samt att han hadde nesten ikke en time med demontering eller montering på bilen.

Forøvrig veldig fornøyd med jobben han gjorde på min bil!

 

Mvh Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk en pris av en i larvik som jeg vet har MEGET gode referanser. han var forøvrig blandt de billigeste å...mener det er t.andersen billakkring han het.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk pris av en i larvik som jeg vet har MEGET gode referanser. han var forøvrig blandt de billigeste å...mener det er t.andersen billakkring han het.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ryfoss lakk og antirust tar ca 25000-30000 for en hellakkering inkl grunnarbeid som er en kjempebra pris,familiebedrift så de kan det de driver med,er folk oppi her som tar grunnarbeid og lakkeringer for så lite som 8000...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.