#1 Skrevet Mars 4, 2008 Hei. prøvde å justere senkesettet mitt i dag foran så er dt jo kanonlavt fordet om gjengene er på topp:S? Men er bak problemet ligger skal skruen stå ut nede slik som dette? får vel ikke justert den da? for på KW settet mitt var dette andre veien liksom . gjengene var inni fjøra på en måte . ikke helt lett å forklare.. bilde sier mer en 1000 ord... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 justeringskruen er den til høyre i bilde.. bare mener den skal være på andre siden? eller er dette feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 23 treff... ingen svar? haster litt.. ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2008 min gjetting uten noensomhelst erfaring om den skal være over eller under ville vært at den skal være på oversida? ligger fjæra i mot på oversida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2008 Kan kanskje se ut som de har tatt vekk nedre "fjærskåla" for at den skal bli lavere? Er det ikke den som nå sitter på undersiden? Justerte på en 4rer for lenge sia og mener da det bare var en tynn låsemutter som man måtte løsne under + en litt stor ombrako som man skrudde opp/ned selve "bolten" med gjengene på.. Dette er lenge siden så kan hende jeg husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2008 min gjetting uten noensomhelst erfaring om den skal være over eller under ville vært at den skal være på oversida? ligger fjæra i mot på oversida? dette var dt på KW settet i alle fall Kan kanskje se ut som de har tatt vekk nedre "fjærskåla" for at den skal bli lavere? Er det ikke den som nå sitter på undersiden? Justerte på en 4rer for lenge sia og mener da det bare var en tynn låsemutter som man måtte løsne under + en litt stor ombrako som man skrudde opp/ned selve "bolten" med gjengene på.. Dette er lenge siden så kan hende jeg husker feil.. du er nok inne på noe der.. bare lurer på hva jeg mangler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2008 ser ut som de har montert det "feil" ja for å få det lavere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2008 her ser jeg åssen dt skal være ja.. hehe da får jeg prøve på nytt med nytt mot i morgen : p men er spådd snø da. så fram med termo dressen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2008 For meg ser det egentlig ut som om hele greia har kommet igjenom fjærskålen. Men det går vel ikke ann så må være feilmontert. Men de kunne nå heller fjernet alt enn å montert det slil. ( kun ha i fjærene ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2008 Hei. prøvde å justere senkesettet mitt i dag foran så er dt jo kanonlavt fordet om gjengene er på topp:S? Men er bak problemet ligger skal skruen stå ut nede slik som dette? får vel ikke justert den da? for på KW settet mitt var dette andre veien liksom . gjengene var inni fjøra på en måte . ikke helt lett å forklare.. bilde sier mer en 1000 ord... Ser helt rett ut det...monterte sånt sett på en BMW i går...blei akkurat samme der....justerer med en stor unbrako under bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 4, 2008 aha. men skruen her var helt vaglete da jeg skrudde ut den "mutteren" da men får se på dt i morgen nå er dt kvelden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...