#1 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg har lyst til å fjerne org.lyktene på 2001 A6 og sette på Bi Xenon lykter fra en annen A6 . Lyktene er org. A6 Bi-Xenon. Er det noen andre som har gjort dette før og vet om de passer rett på?Evn. hva må til? Lyktene jeg skal montere er med ballast og pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2008 Ingen som har prøvd seg på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2008 Jeg trodde at bi-xenon kom først på facelift 2002+ og da passer de ikke på 2001 og nedover. Mulig jeg tar feil, men har hørt dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2008 Sikkert min feil, har ikke fått lyktene ennå. Det er nok bare Xenon på nærlyset da. Noen som vet om dette passer rett på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan gikk dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2008 Hvordan gikk dette? Han som skulle selge lyktene , trakk seg p.g.a pris på ballast til hans nye lykter. Mistet litt lysten når nye ballaster kom på 8000kr og han skulle selge komplette lykter til meg for 2500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2008 Di lyktene hadde ikke passet rett over for deg, men du kunne flyttet over innmaten så jeg på Audiworld i går... Jeg funderer på og gjøre det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2008 Ok ,takker for den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...