#1 Skrevet Mars 4, 2008 Noen som har noen tips å komme med? 19" er vel greit i år også.. Har lyst på BBS Motorsport, men de er jo så sabla dyre blitt og nesten umulig å oppdrive, brukt iallefall.. Frister med noen mørke felger av noe slag men er åpen for alt, kom gjerne med bilder av felgen på en s3. Og gjerne hvor jeg får handlet dette (Helst i Norge da jeg ikke tror jeg er noe ekspert i å bestille fra utlandet) Bilen er svart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 BBS CH du tenker på? Jeg kjøpte mine på Dekksjekk i Askim til 19000kr med dekk. Syns ikke det var noe upris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 Det var ikke noe upris nei, men har forstått det slik at de har gått opp noe veldig nå ? Koster de enda det er det jo ikke noe å lure på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2008 De koster nok mer idag ja. Etter at BBS fikk nye eiere har de dobla prisen på hele sortimentet.... Noe som de aller fleste jeg har snakket med synes er helt på trynet,å jeg lurer personlig på hva som kommer til å skje med BBS nå....De er jo nødt til å tape kunder på dette??? Fant disse på finn.no da:http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12466613&sid=xz9sgb7QE-Z560021&WT.svl=Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2008 Ja har tittet på de, men dekkene bør helst være 225.. og ut ifra slik jeg tolker det må dekkene byttes og de er fulle av riper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2008 her 19" som eg hadde på min s3 beklager dårleg bilde kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2008 Hvor får man best pris på BBS CH for tiden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2008 Hvor får man best pris på BBS CH for tiden ? Hørt hos Sharif? Han solgte vell 19" BBS CH med dekk for helt nedi 15K har jeg hørt.. Men om det stemmer vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2008 Nei men kan kanskje være en ide å ringe til han.. hvis jeg kommer igjennom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2008 du kan jo høre med AutoGrip,det er vel de som er offisiell importør.... eller en mail til http://www.gundersen-sportscar.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2008 Har vi noen rabatter hos Gundersen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2008 Har vi noen rabatter hos Gundersen ? Bare å spørre det vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2008 Hørt hos Sharif?Han solgte vell 19" BBS CH med dekk for helt nedi 15K har jeg hørt.. Men om det stemmer vet jeg ikke. Ja han gjorde det tidligere,men han lider vel av at BBS har skrudd opp prisene han også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2008 Ja han gjorde det tidligere,men han lider vel av at BBS har skrudd opp prisene han også Spørs vell det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 5, 2008 jeg jobber i firmaet som ligger over autogrip! var innom der og hørte på felger til min audi A4! han sa jeg skulle få greie rabatter på dekk og felger der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg kjøpte mine i mai. Da kostet de 2650 pr felg hos Gundersen på nett. Nå ser jeg de koster 4590... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 5, 2008 Ja jeg la merke til det jeg også.. Havner jo på 20 lapper nesten uten dekk nå.. Får ta en ringe runde i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg kan iallefall anbefale Dekksjekk. 69844010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg kan iallefall anbefale Dekksjekk. 69844010 Jeg anbefaler alle andre enn de, makan for en gjeng med aper som ikke har fått bananene sine.. Sikkert fine felger og priser, men service og ansvarsbevisthet er ett ukjent ord for de tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 6, 2008 Kom ikke noe lengere der heller.. Ringte Autogrip, Dekksjekk og Shariff. Og ingen skaffet disse lengere. Kun svine dyre 5x112 hos de 2 første og det er heller ikke den boltsirkelen jeg skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 8, 2008 Kan nesten svare seg å kjøpe mine felger da.. de er 5x100.. og der følger det med en a3 på kjøpet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 11, 2008 Har du meldt deg inn her å nå din sviske Hvor vanskelig kan det være å få tak i disse hjula da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 11, 2008 Prøv E-18 dekksenter i Sandefjord (tlf. 99419999). De har ett sett med BBS CH 19" 5x112 ET 35. De skal ha 16000,- med dekk for disse. Det er vel str. dim. du er ute etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 11, 2008 Takk for tipset, hadde jo vært perfekt men jeg har (desverre) 5x100.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...