#1 Skrevet Mars 4, 2008 har satt inn bakseter i varebilen,så begynte den røde airbaglampa i dashborde å lyse.noen som vet om det skal være bare å slette feikode eller er airbaggene bak skrudd av på noe vis så de må "aktiveres" på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 Sannsynligvis har du tre stk trepunktsbelter med beltestrammere i baksetet. Den ene av disse er kodet bort når den ble bygd om til varebil. Når du har satt inn setene nå, må den kodes om igjen til å ha tre setebelter. Fikk det samme på min når jeg bygde den om. Kodingen er gjort på fem minutter med vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 ja,stemmer bra det,det sto noe om den midtre beltestammeren. vet du om jeg kan gjøre det med denne: http://www.finnfeil.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=29 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...