#1 Skrevet Mars 4, 2008 Da jeg bygger en G60 syncro selv og har lurt litt på de forskjellige bakdiffene som finnes i VAG systemet har jeg sjekket ut litt. På golf og passat 1986 - 1996 (hva jeg sjekket) finnes det 4 forskjellige bakdiffer: Minste versjon (18mm i viskosekoblingen) 9V 62-72 kW versjon (22mm i viskosekoblingen) AOK 62-72;118 kW versjon (25 mm i viskosekoblingen) CBX og ARR Alle disse har 20/21 i utveksling VR6 version CSS har 16/21 i utveksling Golf 2 og passat frem til 1992 er levert med 9V, AOK, CBX og ARR Golf 3 og passat etter 1992 er levert med CBX og CSS Se ETKA printout: Typenummer kan dere finne som vist på bildet under: Ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 Hvilken av de to til g60 er det som har sperre da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 Hvilken av de to til g60 er det som har sperre da ? Er det låsing av de diffene der? Er ikke bare diffbrems a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2008 Regner med det er fast sperre - på den jeg hadde smalt det ivertfall litt og så gikk det sidelengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2008 Hvilken av de to til g60 er det som har sperre da ? Iflg ETKA er det ingen forskjell på drevene eller diffhuset bortsett fra huset på 9a versionen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2015 Låner denne tråden litt med et spørsmål. Noen som vet hvorfor VR6 syncro har 16/21 i utveksling i vinkeldrev og bakdiff mens alle de andre syncro småbilene har 20/21? Og hvis noen lurer på det som står over her om sperre, så er det bare Transporter/Caravelle og muligens Sharan syncro som har original sperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...