#1 Skrevet Mars 5, 2008 Vurderer compomotive til min coupe quattro.. 4*108.. er usikker på om det blir 16 eller 17.. anbefalinger? Inpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2008 Comp MO (5eikete) er veldig fine til disse bilene.. Min mening er at 16" er "passe" på disse bilene.. Har selv 7 1/2 x 16 ET37 (ikke compomotive) på min cq.. Den har nå orginalt understell, så vil nok se noe bedre ut med senk til våren.. Ps: Du som kjøpte bilen til Dag Harald? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2008 Da blir det nok 16" tipper jeg.. hvordan understell vil du kjøre med da? Jepp, stemmer det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2008 Jeg har 17" på min 90q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2008 ser jo ikke for stort ut med 17" heller.. selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2008 Skal faktisk kjøre med fjærene som satt på bilen til Tom Rune på bildet over Ellers blir det gule koni fra 2bennet.. Slik ser foresten bilen min ut med org. understell og 16" Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2008 Skal faktisk kjøre med fjærene som satt på bilen til Tom Rune på bildet over Ellers blir det gule koni fra 2bennet.. Slik ser foresten bilen min ut med org. understell og 16" Ole Kristian Nå må du se til å få på senkesettet Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2008 Noen som har senkesett liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...