Stavanger lokallag: Herligt vær idag!

Anbefalte innlegg

Så alle har opplevd idag så har det idag vært serdeles deilig vær her idag, så for å "toppa heile sjiden" så måtte motte jeg ligge ute å kravle i slapset under bilen å skru av motordekselet under, noe som var en heller kald opplevelse. Itillegg så kom jeg ikke til festene så kom ingen vei med det. Så måtte opp til en kompis for å få det. Nå lurer dere sikkert på hvorfor jeg måtte det: rolleyes

 

Jo historien har seg slik, at sånn som været har vært idag så blir det hauger med snø/slaps på veien som er sikker 7-8cm høye, å lav bil da er ikke bra. Så det som rett å slett skjedde var at motordekselet under bilen lå å sammla opp snø hele tida og til slutt hadde det blitt så fullt at halve girkassa var dekt med snø og motordekselet lå å subba i bakken hele tida. Men nok om historien bak det det morsomme er hvor MYE snø det faktisk klarte å komme inn der.

 

Slik så det ut når jeg åpna panseret:

DSC00341.jpg

 

Litt vanskelig å se, men dekselet ligger på bakken, selv om alle festene er på.

DSC00342.jpg

 

Så da prøvde jeg først å se om jeg klarte spyle det vekk, fikk vekk ca halvparten, men det var enda MYE igjen. Da jeg fikk jekka opp bilen så det slik ut:

DSC00343.jpg

 

Det ene delen av dekselet nede, var like mye på det andre også, dette er vel ca halvparten av det som var

DSC00345.jpg

 

Så nå ligger de dekslene i kontaineren. :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, glad min bil holder seg inne idag ass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss,der va der snø :)

Hva isje så kult å kjøra med sommerdekk idag nei,eller i går for den saks skyld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skylde deg selv når du har unødvendige deksler på bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det var kos med litt snø jeg:) bare den hadde blitt liggende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk me snø idag! Littt kjipt at jeg klarte kjøre av hele frontlippa på venstre side.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko vert et par dager te sånn som denne syns eg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va sinnsykt me snø du hadde samla opp jan erik. va sjef me snø fekk lekt meg litt me brekket i dag på vei t jobb, ishe at d jekk så alt for fort. kryssa fingrane å håba d komme marr snø snart ijen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.