#1 Skrevet Mars 5, 2008 Har problemer med start på en 2.5 tdi 102hk med motorkode ACV.. Den gir følgende feilkode: Control Module Part Number: 1H0 953 257 B Component and/or Version: IMMO VWZ3Z0V6321612 V00 Software Coding: 09600 Work Shop Code: WSC 20338 1 Fault Found: 00546 - Data wiring faulty 27-00 - Implausible Signal Bilen starter ikke.. er det noen som har koblingskjema på startsperremodulen ? den er en egen sort boks med 5 ledninger ut (+noen til tenningslåsen) Av de som går ut går 2 til jord, en til 15a strøm, en til diagnospluggen og en jeg ikke klarer å følge.. men regner med går til hjernen.. Diagnose fungerer bra, og siden dette tydeligvis går via denne boksen har den jo kontakt med hjerna. Noen som kan hjelpe meg ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2008 Litt mer info.. Jeg har byttet gearkasse i bilen.. men det skal vel ikke ha noe å si.. hadde også ute instrumentene.. der var det to løse ledninger.. og fant bare plass til en (ombygd bil) har startsperren kontakt med instrumentet på denne ? Mvh. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2008 Løfter denne.. har en bil som ikke vil starte Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...