#1 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg har problemer med å få lufta servopumpa (hele kretsen). Det hjelper ikke å svinge fra side til side (fullt rattutslag begge veier), og bremsekraftforsterkinga gir seg etter ca. 15 sek. med jevnt (hardt) press på pedalen (pedalen fader). Er det noen som har noen tips til hva som kan være feil, evt. hva jeg gjør feil med tanke på lufting? Svar mottas med stor takk, da jeg skal bruke bilen til Tyskland om 14 dager! mvh Frank Robert (noe stressa og fortvilet quatto-eier) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2008 Pumpa er av typen ZF som leverer 75 bar. Sitter på stort sett alle audier fra midten av 80-tallet med 5'er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2008 Prøvd å svinge fra side til side UTEN at motoren er igang først? 10 ganger e.l, for så å gjenta prosedyren med motoren i gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2008 Bytta "bomba", og etter det ble det fin-fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2008 Bytta "bomba", og etter det ble det fin-fint! Det var "bombe".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2008 Bumper denne da jeg har byttet servopumpe på min ur og får ikke luftet med å bruke styresnekken. Svingt både med og uten motor i gang, men virker som pumpa går tørr og kommer liksom ikke i gang med å pumpe olje. Noen som har en kjapp prosedyre på dette? (Prime pumpe for hånd først?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...