Montering av RSD PRO speil med blinklys

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en Audi A4 97mod og lurte på om noen her har kjøpt seg uorginale speil med blinklys inkudert. må jeg dra en kabel fra sideblinkeren og til speilet for å få blinkeren i speilet skal fungere? har også et stort problem med effektanlegget mitt, det henger langt under fangeren og gjør at det ser svært stygt ut, noen som har noen forslag til tillpassing under bilen? hvis bilder hjelper på noen av spm. så er det bare å si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder kan hjelpe litt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey da tar jeg bilder i morgen tidlig, har fri fra skolen i morgen:D og fikk deler til 7 tusen fra tyskland i dag:D kunne det bli bedre:P hvis noen vil bryne seg på det i dag så blir det kanskje lettere for meg å begynne med det i morgen. hva ønsker du å ha bilder av a? svært trangt og dårlig å se under der, så blir lettere å ta bilder hvis jeg vet eksakt hva jeg skal ta bilder av. grunnen til at det henger at at gummifestet er festet til en brakket som igjen er fastet til en ny brakket. den nye brakketen ble satt på for at det skulle være mulig å montere effektanlegget til bilen for personer som ikke kan å tilpasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har det bilder av problemet mitt: P3070076.jpg

 

P3070080.jpg

 

P3070078.jpg

 

Eksosanlegget henger så langt ned fordi festet er laget slik at ikke passer med utgropningen i fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gjør at det henger så langt ned som det:

 

P1110050.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg å finne adapterplate til disse speilene: RSD Pro LED mirrors. skal ha adapterplater til A4 B5:)

1561_rsd-614-664_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.