Anbefalte innlegg

hei.

 

hvor er det mulig og få tak i noen "enkle" røde og hvite baklamper til min 2000 golf stv??

finner bare sånne lexus lamper. og er ute etter en clean bil!

 

takk på forhånd.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes hos forhandler, eller div nettbutikker som tmtuning.com, eller ebay.

Får også helrøde, har akkurat montert det på min egen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay.. takk for det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PICT3438.jpg Disser er fine. De heter Magic Colours er hella som har de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men disse passer jo ikke til hans stasjonsvogn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjør nok ikke det gitt.. fant noen hel røde, men er usikker på om det blir pent??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bora stasjonsvogn hadde baklys hvor blinklyset ser rødt ut, i motsetning til Golfs orasnje blinklys. USA-modellene har helrøde lamper, til og med røde blinklys ;) Kun ryggelyset er hvitt. Ellers så sier delekatalogen at det finnes lamper hvor selve blinklysglasset er hvitt, i tillegg til ryggelyset. Har ikke bilde av denne, dessverre.

 

USA-baklykter

 

volkswagen-jetta-001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bora stasjonsvogn hadde baklys hvor blinklyset ser rødt ut, i motsetning til Golfs orasnje blinklys. USA-modellene har helrøde lamper, til og med røde blinklys ;) Kun ryggelyset er hvitt. Ellers så sier delekatalogen at det finnes lamper hvor selve blinklysglasset er hvitt, i tillegg til ryggelyset. Har ikke bilde av denne, dessverre.

 

/QUOTE]

 

det bildet har jeg av min egen bil ;)

IMG_3712-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har de helrøde, som ser slik ut - skal ta bilde på bil i morgen:

20080227_IMG_1102.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja.. så jo ganske bra ut.. de lampene me hvit stripe er kjøpt? falt for de gitt..

lurer samtidig på de skvettlappene du har bak der, skulle hatt sånne... er det orginalt på 4MOTION det ell??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja.. så jo ganske bra ut.. de lampene me hvit stripe er kjøpt? falt for de gitt..

lurer samtidig på de skvettlappene du har bak der, skulle hatt sånne... er det orginalt på 4MOTION det ell??

 

Lampene er orginal på bilen min (ble levert på en utstyrvariant i Tyskland som heter Pacific). Så de må du se etter i Ebukta om ikke Møller kan skaffe de. Skvettlappene er orginale til Golf stv, men ikke standard på 4motion nei. I tillegg har jeg fått de lakket i bilensfarge;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lampene er orginal på bilen min (ble levert på en utstyrvariant i Tyskland som heter Pacific). Så de må du se etter i Ebukta om ikke Møller kan skaffe de. Skvettlappene er orginale til Golf stv, men ikke standard på 4motion nei. I tillegg har jeg fått de lakket i bilensfarge;)

 

 

okay... var rimelig strøken bilen din da..:tilber: skal prøve og ikke gjøre den lik.. heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser min ut med røde baklys - skikkelig fint bildevær i dag :P

20080329_IMG_1123_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser min ut med røde baklys - skikkelig fint bildevær i dag :P

 

se der ja.. altid artig med litt snø da... : haha :

nå ble jeg usikker på om jeg skal sånne eller me hvit stripe gitt.. hmmm

men jeg ser jeg må skaffe meg skvettlapper ja... litt mere helhet, og sparer seg for steinsprut..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skvettlapper er greit på G4 stv... den blir rimelig svart bak uten. Side-by-side:

red_redwhite.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skvettlapper er greit på G4 stv... den blir rimelig svart bak uten. Side-by-side:

 

Se der ja.. pent begge deler.. Må nok se og få bestilt meg et sett.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.