#1 Skrevet Mars 5, 2008 Noen som har en ide om hvor jeg kan få tak i denne? Møller kunne ikke hjelpe meg da den hadde gått ut hos dem. Skulle også hatt ny bankesensor men den var det heller ikke mulig og skaffe: bh : Håper virkelig att noen kan hjelpe meg med dette. Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2008 Du kan jo ringe rundt til litt forskjellige høggere i innland og utland, så finner du nok til slutt noen som vil selge deg bare den delen løs. Trenger sannsynligvis en sånn selv om ikke så lenge også, så si gjerne ifra hvis du finner et sted de skaffer nye slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2008 Skal sjekke om jeg har en sånn liggende, tror jeg skal ha bankesensor også.. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Det ser da ikke ut til å være så enkelt med denne bankesensoren. Men i følge noen så kan det brukes en annen sensor som sitter på andre bil også. Noen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2008 Skal sjekke om jeg ikke har en sånn belg liggende;) Uansett så er det mange biler i Håvmoen som har, om ikke akkrat denne type belg med slik utforming så ikke veldig ulik. I verstefall må du bygge om rørgata de litt og det er jo en smal sak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...