Hva passer av Xenon lykter til 98 A6

Anbefalte innlegg

Org. Xenon lyktene begynner å bli slitt og har lyst på Xenon lykter som er mørkere enn chrome som jeg har i dag.

Er det noen som vet hvilke jeg kan kjøpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror FK leverer Xenon-lykter med sort innmat og angeleyes : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen www sider på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at de bare har halogenlamper. Men lyker fra Allroad har vel også sort innmat? Disse er jo bolt-on (bortsett fra at det blir problemer med høydejustering)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det er mange som monterer Allroad lamper, så får sjekke opp litt. Er det noen som vet hvilken modell Allroad lamper som passer til min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett disse tidligere, men tror ikke D2s pærene passer. Så får sende en epost for å sjekke :) Så får jeg håpe på det beste. Vet ikke helt hva prisen er på allroad lyktene så får sjekke dette også først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skrives i auksjonen at dine eksisterende pærer og ballaster må flyttes over til disse lyktene, så da må vel D2S passe da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De står det, men er bare usikker på om lampene er godkjent for xenon pærer. Mener å ha fått med meg at ikke alle lampene er godkjente (tenker da på ettermontert Xenon).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser det ut som alt er i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det bestillt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk og komme med tilbakemelding og bilder når du får de / får montert de da :)

Vurderer sterkt slike selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg skal monter disse før alt styling er på plass, men bilder kommer.

Ikke nok med at de ble bestillt fredag, fikk i går melding fra UPS at de er sendt, så dette gikk raskt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.