#1 Skrevet Mars 6, 2008 Org. Xenon lyktene begynner å bli slitt og har lyst på Xenon lykter som er mørkere enn chrome som jeg har i dag. Er det noen som vet hvilke jeg kan kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2008 Tror FK leverer Xenon-lykter med sort innmat og angeleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2008 Er det noen www sider på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2008 Ser ut til at de bare har halogenlamper. Men lyker fra Allroad har vel også sort innmat? Disse er jo bolt-on (bortsett fra at det blir problemer med høydejustering) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2008 Ser at det er mange som monterer Allroad lamper, så får sjekke opp litt. Er det noen som vet hvilken modell Allroad lamper som passer til min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2008 Kom nettopp over xenonlykter med sort innmat og angeleyes på ebay; http://cgi.ebay.de/ANGEL-EYES-AUDI-A6-4B-XENONSCHEINWERFER-SCHWARZ_W0QQitemZ110228087990QQihZ001QQcategoryZ57309QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2008 Har sett disse tidligere, men tror ikke D2s pærene passer. Så får sende en epost for å sjekke Så får jeg håpe på det beste. Vet ikke helt hva prisen er på allroad lyktene så får sjekke dette også først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2008 Det skrives i auksjonen at dine eksisterende pærer og ballaster må flyttes over til disse lyktene, så da må vel D2S passe da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2008 De står det, men er bare usikker på om lampene er godkjent for xenon pærer. Mener å ha fått med meg at ikke alle lampene er godkjente (tenker da på ettermontert Xenon). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2008 Disse er e-merket for xenon om jeg ikke så helt feil... http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=360026028226 Søkesiden: http://global.ebay.com/gbh/search?browse=0&Query=a6+xenon+angel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2008 Her ser det ut som alt er i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 14, 2008 Da var det bestillt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2008 Husk og komme med tilbakemelding og bilder når du får de / får montert de da Vurderer sterkt slike selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2008 Vet ikke helt om jeg skal monter disse før alt styling er på plass, men bilder kommer. Ikke nok med at de ble bestillt fredag, fikk i går melding fra UPS at de er sendt, så dette gikk raskt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...