Noen fra Østlandet her som lakkerer?

Anbefalte innlegg

Ja, er det det? Skulle ha lakkert litt diverse plastikk og et tak på bilen min, så lurer da på om det er noen klubbmedlemmer som er villig til å gi meg en najs-prajs på dette. All utvendig plast skal lakkeres blanksvart, 2 fangere som må ha nytt lag med lakk og et tak som skal lakkeres blanksvart, og dette gjelder da på en hvit 2er Golf.

 

Mads Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit om flere her nede hvis du er int. i og dra så langt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang og langt, fru Blom:p Er prisen bra nok, er det ikke så mye heft å komme seg dit for å lakkere.

 

Men ja, hvis du gidder, hør gjerne om pris på lakkering av tak, A-stolpe og rundt vinduspusserne, G60-skjørt og breddere, lakkere 90-fangerene opp igjen i midten og øverst, samt fire felger som skal være svarte og med rød kant rundt. Plastikk og tak skal lakkeres blanksvart, og en litt vennelig pris er ikke å forakte. Plasten pusser jeg ned selv, og da er det bare det grunnarbeidet som trengs på felger, tak og plastikk som gjenstår.

 

Fikser du dette? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

let me know åssen det går a? :) har litt greier jeg skulle farga jeg å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Will do. Spørs hvor jeg lakkerer, siden jeg har flere potensielle lakkerere jeg skal høre med pris og litt sånn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.