Mjøsa lokallag: Er tilbake omsider jeg å nå

Anbefalte innlegg

Ja ja folkens etter mye somling og styr og slikt har jeg nå passet på å benytte anledningen og meldt meg inn igjen her. bedre sent enn aldri.

 

lenge siden jeg har vært inne på dette forumet så jeg får se om jeg husker hvordan jeg la ut bilder og slikt slik at jeg kan lage min egen prosjekt tråd ang min Bora for dere som er intr i å titte litt der.

 

til dere som da ikke vet hvem jeg er så kommer det da et lite innlegg her:

raymond heter da jeg, bor på hamar og kjører en vw bora 2000 1,9 tdi.

mer ser dere under min side osv...

 

 

så hva skjer a folkens.

 

: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja folkens etter mye somling og styr og slikt har jeg nå passet på å benytte anledningen og meldt meg inn igjen her. bedre sent enn aldri.

 

lenge siden jeg har vært inne på dette forumet så jeg får se om jeg husker hvordan jeg la ut bilder og slikt slik at jeg kan lage min egen prosjekt tråd ang min Bora for dere som er intr i å titte litt der.

 

til dere som da ikke vet hvem jeg er så kommer det da et lite innlegg her:

raymond heter da jeg, bor på hamar og kjører en vw bora 2000 1,9 tdi.

mer ser dere under min side osv...

 

 

så hva skjer a folkens.

 

: rolleyes

 

 

Velkommen tilbake raymond:)

blir vel litt nett tid med deg nå fremover med tanke på benet?;)

 

Får slenge ut en prosjekt tråd her som på BF . tror nok mange her inne liker stilen du kjører på bilen . : rock :

 

Mvh Joachim V!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.