#1 Skrevet Mars 6, 2008 Hei! jeg har bestilt meg repsett til giroverføringa i golfen min! har ett kjapt spørsmål om noen her vet hvor mye jobb det er å bytte? noe man må passe på? mye knoting? det er snakk om selvegirspaken inne i coupeen! ikke foringene ved girkassa! Takker for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2008 Ingen som har noen råd/tips å komme med her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2008 Se her og her og her Du må nok løsne litt på eksosen for få løs girboksen, og det kan lønne seg å skaffe seg et orginalt justeringsverktøy, eller lage et tilsvarende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2008 tusen takk for svar:) dette så desverre verre ut enn jeg hadde håper på! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...