#1 Skrevet Mars 6, 2008 Heisann.. Føler at jeg spør dette spørsmålet hver gang jeg bytter dimensjon.. Men hva slags dekktrykk bør jeg satse på med Continental pigg 205/50/17 på min A4 B6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2008 bump? 2,5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2008 bump? 2,5? Hmm,tror jeg ville testet 2.8. Hva er maxtrykk dekkene skal ha da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 seriøst? Er det nødvendig å kjøre på max? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2008 seriøst? Er det nødvendig å kjøre på max? Nja,ikke heeeelt max men nesten. Men man må bare prve seg frem litt tror jeg,sjekke slitsasje etc etter litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2008 Her er hva fabrikken sier for A4 B6 med og uten last 15" - 18". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2008 prøver med 2,4 da jeg.. takker- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...