Anbefalte innlegg

Har problemer med att startsperra slår inn av og til, nøkkelsymbol blinker og den vill ikke starte. Noen som har koblingssjema på startsperra? eller vet om den lar seg koble vekk på ett vis? evt. hva som er de mest vanlige feilene med dette systemet? Har sjekka ledningen fra spolen rundt tenningslåsen til kontakt bak instrumentpanelet. Den ser ok ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett at flere har hatt problemer med loddinga på ledning inn på spolen rundt tenningslåsen, slik at det er dårlig kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peil på hvordan man får ledningen ut av spolen for å kontrollere loddingene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peil på hvordan man får ledningen ut av spolen for å kontrollere loddingene?

Er en slags kabelsko som sitter på spolen, bare å ta den av - så kan du klipse av den plastkappa som sitter utenpå - så er det nok bare å lodde på nytt... er vel det som er feilen i 9 av 10 tilfeller.. NB! Det er små greier, så lønner seg med tynne fingre her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bensin eller diesel ? Jeg har satt meg inn i funksjonen på startsperrene på tdi, så om det er det du har kan jeg hjelpe deg ;)

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er en 1,9 tdi, er svært innteresert i hvordan dette virker og om det lar seg koble ut. Skal sjekke loddinger på kontakten til spolen også, har sett under der men var for tilbakeholden med å dra til å få av kontakten sist jeg sjekka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.