#1 Skrevet Mars 6, 2008 Er det noen som har skiftet fra ratt med bare F1 giring til ratt med multifunktionsratt på audi a6. : klø :Lurer på å skifte ratt i forbindelse med montering av RNS-E og BT boks til den monterte handsfreen som er i bilen, så jeg kan styre alt fra rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2008 Er det noen som har skiftet fra ratt med bare F1 giring til ratt med multifunktionsratt på audi a6. : klø :Lurer på å skifte ratt i forbindelse med montering av RNS-E og BT boks til den monterte handsfreen som er i bilen, så jeg kan styre alt fra rattet. er en veldig god "oppskrift" her, sjekk denne: klikk meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2013 Er det noen som har .pdf'en som linken peker til? Den finnes ikke langer på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2013 Mulig du finner alt du trenger på innlegg no 2 : http://forum.vacn.no/showthread.php?261667-Ettermontere-multifunksjonsratt-2005-A6-4b&highlight=bibelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...